Δευτέρα 21 Απριλίου 2014

Το κυνήγι των αυγών (Ημέρα 5η)

Γεια σας!

Σήμερα είναι η 5η μέρα στο κυνήγι των αυγών που σιγά σιγά έρχεται στο τέλος του! Εγώ σήμερα βρήκα κανονικά τρία αυγά όπως θα έπρεπε, αν και το stardoll μου γράφει ότι υπάρχουν κι άλλα!
Κανονικά θα έπρεπε να μας μένανε 6 αυγά να βρούμε! Τρία αύριο και τρία την τελευταία μέρα! 'Όμως εμένα τώρα μου λείπουν εννιά και ας έχω ψάξει όλο το stardoll για να βρω περισσότερα!
'Άμα βρείτε κάποιο παραπάνω αφήστε σχόλιο ή γράψτε μου στο guestbook του stardoll μου! Το nickname είναι το ίδιο!



Αυτό το αυγό μπορείτε να το βρείτε Στα Ντυσίματα και Παιχνίδια όπου λέει Παιχνίδια για Κινητά 



Στο club σας μπορείτε να βρείτε και αυτό!
(Εγώ το βρήκα στο δικό μου)




Και τέλος αυτό το αυγό στους Διαγωνισμούς!
(Στην αρχική σελίδα)




Αυτά και για σήμερα! ♥



♥~AniaSuperStyle~♥















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου